Згідно з результатами дослідження, проведеного Соціологічною групою «Рейтинг», 36% чоловіків і 23% жінок вважають, що зайнятися коханням 8 березня є обов’язковим атрибутом свята.
«Водночас для 41% жінок і лише для 31% чоловіків зайнятися коханням 8 березня не є обов’язковим атрибутом свята. Ще мінімум третина опитаних не визначилися з цього питання.
Таким чином, чергове дослідження Соціологічної групи «Рейтинг» підтвердило, що секс для українських чоловіків є більш важливим, ніж для жінок, особливо 8 березня», – наголошується в повідомленні.
«Найчастіше секс як обов’язковий атрибут 8 березня відзначали опитані у віці 30-39 років (40%), у віці 16-29 років (38%) та у віці 40-49 років (30%).
Частіше інших за «обов’язковий секс» на 8 березня виступали прихильники «Свободи» та УДАРу, мабуть тому, що серед прихильників цих партій багато чоловіків та молоді. Рідше за всіх – прихильники КПУ, Партії регіонів, Народної партії та «Батьківщини», а також «проти всіх» та «невизначені».
Середня сума, на яку очікують отримати подарунок жінки на 8 березня, становить 182 грн. Максимальна сума, яку називали жінки – 4000 грн.
Водночас, середня сума, яку розраховують витратити чоловіки на подарунок коханій жінці, становить майже 290 грн., це більш ніж у півтора рази більше, ніж очікують жінки. Максимальна сума, яку називали чоловіки – 8000 грн.
21% жінок вважають, що їхні чоловіки не будуть нічого купувати на це свято. При цьому лише 9% чоловіків зізналися, що нічого купувати не будуть.
Ще майже чверть опитаних жінок і чоловіків нічого не відповіли на питання», йдкться у повідомленні соціологічної групи «Рейтинг».
«Таким чином, або жінки дуже погано думають про своїх чоловіків і їхні очікування відверто занижені, або, навпаки – чоловіки готові більше вражати своїх жінок і рости в їхніх очах. Також ми не можемо відкидати і ту версію, що не всі подарунки чоловіків доходять до тих “адресатів”, які їх очікують», - підкреслюють соціологи.
Довідка
Аудиторія дослідження: населення України віком від 16 років і старші
Вибіркова сукупність: 1200 респондентів
Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю згідно з опитувальником (face to face)
Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 2,8%, для значень близьких до 30% - не більше 2,4%, для значень близьких до 10% - не більше 1,7%.
Терміни проведення дослідження: 17 лютого – 01 березня 2012 р.
«Водночас для 41% жінок і лише для 31% чоловіків зайнятися коханням 8 березня не є обов’язковим атрибутом свята. Ще мінімум третина опитаних не визначилися з цього питання.
Таким чином, чергове дослідження Соціологічної групи «Рейтинг» підтвердило, що секс для українських чоловіків є більш важливим, ніж для жінок, особливо 8 березня», – наголошується в повідомленні.
«Найчастіше секс як обов’язковий атрибут 8 березня відзначали опитані у віці 30-39 років (40%), у віці 16-29 років (38%) та у віці 40-49 років (30%).
Частіше інших за «обов’язковий секс» на 8 березня виступали прихильники «Свободи» та УДАРу, мабуть тому, що серед прихильників цих партій багато чоловіків та молоді. Рідше за всіх – прихильники КПУ, Партії регіонів, Народної партії та «Батьківщини», а також «проти всіх» та «невизначені».
Середня сума, на яку очікують отримати подарунок жінки на 8 березня, становить 182 грн. Максимальна сума, яку називали жінки – 4000 грн.
Водночас, середня сума, яку розраховують витратити чоловіки на подарунок коханій жінці, становить майже 290 грн., це більш ніж у півтора рази більше, ніж очікують жінки. Максимальна сума, яку називали чоловіки – 8000 грн.
21% жінок вважають, що їхні чоловіки не будуть нічого купувати на це свято. При цьому лише 9% чоловіків зізналися, що нічого купувати не будуть.
Ще майже чверть опитаних жінок і чоловіків нічого не відповіли на питання», йдкться у повідомленні соціологічної групи «Рейтинг».
«Таким чином, або жінки дуже погано думають про своїх чоловіків і їхні очікування відверто занижені, або, навпаки – чоловіки готові більше вражати своїх жінок і рости в їхніх очах. Також ми не можемо відкидати і ту версію, що не всі подарунки чоловіків доходять до тих “адресатів”, які їх очікують», - підкреслюють соціологи.
Довідка
Аудиторія дослідження: населення України віком від 16 років і старші
Вибіркова сукупність: 1200 респондентів
Метод дослідження: особисте формалізоване інтерв’ю згідно з опитувальником (face to face)
Помилка репрезентативності дослідження (з ймовірністю 0,95): для значень близьких до 50% похибка становить не більше 2,8%, для значень близьких до 30% - не більше 2,4%, для значень близьких до 10% - не більше 1,7%.
Терміни проведення дослідження: 17 лютого – 01 березня 2012 р.
Джерело:
ZAXID.NET
Комментариев нет:
Отправить комментарий